Pages

Isnin, 28 Februari 2011

MINGGU KE - 9 28/2/2011

Assalamualaikum dan salam persaudaraan semua rakan Aspirasi Mentor:
Minggu ke 9 ini, keadaan tidak mengizinkan Mentor bercakap di perhimpunan rasmi Walau bagaimana pun, Mentor memberi laluan kepada Puan Fauziah binti Amran Guru Penolong Kanan Program Pendidikan Khas Integrasi untuk menyampaikan ucapan khas beliau.

Beliau mengambil kesempatan menerangkan secara ringkas Kelas Pendidikan Khas Integrasi yang mempunyai 44 orang murid dari pelbagai kategori masalah pembelajaran. Beliau menyeru semua murid lain menghormati mereka seperti murid-murid lain.Menurut beliau, murid pendidikan khas ini masih mampu bersaing di kalangan mereka malahan mereka masih mampu mencabar murid  lain seperti acara merentas desa peringkat sekolah malahan turut serta mengikuti program perarakan sempena sambutan Maulidur Rasul peringkat sekolah.

Puan Fauziah mengakhiri dengan ucapan tahniah kepada wakil Sekolah Kebangsaan Taman Bunga Raya 1 yang masih mampu memartabatkan sekolah di peringkat daerah dalam acara olahraga serta pingpong dan di peringkat Kebangsaan khususnya kepada Pasukan Robotik sekolah. Beliau juga merakamkan penghargaan terima kasih dari pentadbir sekolah kepada Jawatankuasa Pelaksana Program Bestari Solat Tahun 1, Guru-guru Tahun 6 serta Kumpulan Elite sekolah yang turut menyumbang tenaga mengisi masa secara bermanfaat pada 26/2/2011 bersamaan hari Sabtu.

Untuk pengetahuan semua Puan Fauziah di calonkan Anugerah PPKI mewakili daerah Hulu Selangor. Selamat Maju Jaya , Gemilang dan Terbilang PPKI SK Taman Bunga Raya 1.

0 ulasan:

Catat Ulasan